Slide 1 Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5

Шановні відвідувачі сайту!


Радий вітати Вас на офіційному сайті Любомльської міської ради.


На нашому сайті Ви можете ознайомитися з роботою виконавчих органів міської ради, ухваленими рішеннями, прийнятими документами.


Сподіваюсь, що інформація, зібрана тут, буде для вас корисною, цікавою та пізнавальною.


Будемо вдячні за будь-яку допомогу з матеріалами, пропозиціями які покращать роботу сайту lubomlmisto@ukr.net


Зі щирими побажаннями миру та добробуту всім любомльчанам, усім нашим гостям.


З повагою міський голова
Роман Ющук


Останні новини
24-11-2017
23 листопада 2017 року в залі засідань Любомльської районної ради відбулась 21 сесія міської ради 7-го скликання (1-ша сесія Любомльської міської ОТГ). Олександр Іваніщук, голова міської виборчої комісії, проінформував про результати виборів до Любомльської міської ОТГ. Новообраний голова Любомльської міської об’єднаної територіальної громади Роман Ющук привітав депутатів з обранням і вручив депутатські посвічення. Право зачитати присягу надали найповажнішому найстаршому обранцеві Валерію Теребусі. Таємним голосуванням депутати більшістю голосів обрали секретаря Любомльської міської ОТГ - Антона Фурманюка, секретаря Любомльської міської ради. Відкритим голосуванням депутати підтримали на посаду заступника міського голови по виконавчій роботі – Миколу Оніщука.

 

08-11-2017
З 01 листопада 2017 року  Любомльський районний Відділ державної реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального управління юстиції у Волинській  області долучився до пілотного проектуМіністерства юстиції України щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.
Останні анонси
21-11-2017
23 листопада 2017 року о 11:00 в залі засідань Любомльської районної ради (м.Любомль, вул.Незалежності, 23, 1-ий поверх) відбудеться 21-ша сесія Любомльської міської ради 7 скликання (1-ша сесія Любомльської міської об'єднаної територіальної громади).



Flag Counter

Любомльський ДРАЦС долучився до пілотного проекту Міністерства юстиції України щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

З 01 листопада 2017 року  Любомльський районний Відділ державної реєстрації актів
цивільного стану  Головного територіального управління юстиції у
Волинській  області долучився до пілотного проекту
Міністерства юстиції України щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. 

Відтепер громадяни мають можливість :

  • подавати заяви до відділу через мережу Інтернет, а саме, за допомогою веб-порталу "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану",
  • здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу,
  • отримати консультації працівників відділу щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень,
  • відслідковувати стан заяв або звернення в Особистому кабінеті.

Увійти на веб-портал можна за наступним посиланням:http://dracs.minjust.gov.ua/
З використанням даної послуги громадяни мають змогу подати до відділу наступні заяви : 

  • про державну реєстрацію шлюбу
  • про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду, 
  • про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, 
  • про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України, - про зміну імені, 
  • про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, 
  • про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, 
  • про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Для реалізації даних послуг заявник повинен зареєструватися на веб-порталі "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану". Реєстрація користувача здійснюється шляхом заповнення реєстраційної форми, у якій обов’язково вказуються такі дані: прізвище, ім’я, по батькові, логін, адреса електронної пошти.

Якщо подана заява оформлена належним чином, вона реєструється працівником відділу ДРАЦС. Такі заяви обов’язково повинні містити скановані копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу та електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу протягом трьох робочих днів з дня подачі відповідної заяви.

Однак подання до відділу ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством. За достовірність даних відповідає користувач. При цьому прийом відвідувачів, які звертатимуться без попереднього запису, здійснюється у звичайному режимі згідно графіку роботи відділу.

Вищевказане свідчить про зручність порталу "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану", адже через його використання фізична особа може поставити запитання в он-лайн режимі до будь-якого відділу ДРАЦС у Волинській області чи в Україні у зручний для неї час, подати заяви на державну реєстрацію актів цивільного стану.

 

 

З повагою та вдячністю за співпрацю

Начальник Любомльського РВ ДРАЦС

ГТУЮ у Волинській області                                               Л.П.Станіславчук