Slide 1 Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5

Шановні відвідувачі сайту!


Радий вітати Вас на офіційному сайті Любомльської міської ради.


На нашому сайті Ви можете ознайомитися з роботою виконавчих органів міської ради, ухваленими рішеннями, прийнятими документами.


Сподіваюсь, що інформація, зібрана тут, буде для вас корисною, цікавою та пізнавальною.


Будемо вдячні за будь-яку допомогу з матеріалами, пропозиціями які покращать роботу сайту lubomlmisto@ukr.net


Зі щирими побажаннями миру та добробуту всім любомльчанам, усім нашим гостям.


З повагою міський голова
Роман Ющук


Останні новини
04-01-2018
Тарифи на послуги зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів, які надає КП "Любомльське ЖКГ" (pdf)
03-01-2018

Начальника відділу фінансів та інвестицій,
затвердити умови конкурсу   - громадянство України, освіта   вища відповідного професійного спрямування. Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років  , знання роботи на комп’ютері та використання відповідних програм,вільне володіння українською мовою.

Начальника відділу  кадрово-правового та організаційного забезпечення , затвердити умови конкурсу – громадянство України , вища юридична освіта,  за освітньо  - кваліфікаційним рівнем спеціаліст, або магістр знання роботи на комп’ютері та використання відповідних програм, вільне володіння українською мовою .

Головного спеціаліста відділу кадрово - правового та організаційного забезпечення, умови конкурсу -  громадянство України, освіта  вища , за  освітньо  - кваліфікаційним рівнем спеціаліст ( магістр) . Стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше 5-ти років  , знання роботи на комп’ютері та використання відповідних програм,вільне володіння  українською мовою.

Начальника відділу земельних відносин,умови конкурсу –  громадянство України, освіта повна вища відповідного професійного спрямування ,за освітньо - кваліфікаційним рівнем спеціаліст ( магістр), стаж роботи за фахом не менше  3-х років ,знання роботи на комп’ютері та використання відповідних програм,вільне володіння українською мовою. 

Останні анонси
17-01-2018
18 січня 2018 року о 15.00 год.  відбудеться позачергова  24-та сесія міської ради, яка відбудеться в залі засідань РВО з порядком денним
17-01-2018
1. Порядок встановлення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності у межах Любомльської міської ОТГ;
2. Положення про плату за землю на території Любомльської міської ОТГ;
3. Положення  про  порядок надання  земельних ділянок під індивідуальну забудову на території міста Любомль;
4. Порядок розміщення на території Любомльської міської ОТГ тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
і малих архітектурних форм та надання в оренду конструктивних елементів благоустрою для їх розміщення;              
5. Порядок залучення та використання пайової участі (внеску) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Любомльської міської ОТГ;
6.  Положення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Любомльської міської ОТГ;
7. Методика розрахунку і порядку використання плати за оренду
майна спільної комунальної власності Любомльської міської ОТГ;
8. Порядок визначення мінімальної суми орендного платежу за не рухоме майко фізичних осіб на території Любомльської міської ОТГ;
9. Положення про списання основних засобів об'єктів комунальної власності Любомльської міської ОТГ;                           
10. Порядок  розміщення  зовнішньої реклами  на території Любомльської міської ОТГ.

З текстом рішень та проектами положень можна ознайомитись в приміщенні міської ради. Громадське обговорення відбудеться з залі засідань районного відділу освіти. Зауваження та пропозиції приймаються до 30 січня 2018 року.




Flag Counter

Любомльський ДРАЦС долучився до пілотного проекту Міністерства юстиції України щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

З 01 листопада 2017 року  Любомльський районний Відділ державної реєстрації актів
цивільного стану  Головного територіального управління юстиції у
Волинській  області долучився до пілотного проекту
Міністерства юстиції України щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. 

Відтепер громадяни мають можливість :

  • подавати заяви до відділу через мережу Інтернет, а саме, за допомогою веб-порталу "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану",
  • здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу,
  • отримати консультації працівників відділу щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень,
  • відслідковувати стан заяв або звернення в Особистому кабінеті.

Увійти на веб-портал можна за наступним посиланням:http://dracs.minjust.gov.ua/
З використанням даної послуги громадяни мають змогу подати до відділу наступні заяви : 

  • про державну реєстрацію шлюбу
  • про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду, 
  • про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, 
  • про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України, - про зміну імені, 
  • про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, 
  • про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, 
  • про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Для реалізації даних послуг заявник повинен зареєструватися на веб-порталі "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану". Реєстрація користувача здійснюється шляхом заповнення реєстраційної форми, у якій обов’язково вказуються такі дані: прізвище, ім’я, по батькові, логін, адреса електронної пошти.

Якщо подана заява оформлена належним чином, вона реєструється працівником відділу ДРАЦС. Такі заяви обов’язково повинні містити скановані копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу та електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу протягом трьох робочих днів з дня подачі відповідної заяви.

Однак подання до відділу ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством. За достовірність даних відповідає користувач. При цьому прийом відвідувачів, які звертатимуться без попереднього запису, здійснюється у звичайному режимі згідно графіку роботи відділу.

Вищевказане свідчить про зручність порталу "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану", адже через його використання фізична особа може поставити запитання в он-лайн режимі до будь-якого відділу ДРАЦС у Волинській області чи в Україні у зручний для неї час, подати заяви на державну реєстрацію актів цивільного стану.

 

 

З повагою та вдячністю за співпрацю

Начальник Любомльського РВ ДРАЦС

ГТУЮ у Волинській області                                               Л.П.Станіславчук